Gina Tricot

Kan inte sova, så har blädrat genom Ginas webshop istället. Hittade massor med fina grejer!

 

  • Skulle behöva en kort modellsydd svart kavaj
  • Härlig väska med gulddetaljer, perfekt att ha vid utgång
  • Svart kjol, en sån måste väll alla äga
  • Har sökt åtsittande läderbyxor hur länge som helst men hittar inga som sitter bra. Dessa är dock inte läder, men "coated" kallar gina dem. Snygga iaf!
  • Snygg vit t-skjorta som är längre där bak
  • Jag <3 transparenta skjortor, så snyggt till fest som vardag.
  • Två stilrena svarta väskor. Har många sådana, men dessa var goodlooking
  • Svart tunn (stickad?) mysig tröja
  • Paljettklänning, beroende på hur den sitter, vill ha tight!
  • Att ha kort i, snygg silver-detalj
  • Fint nattilinne
  • Mysig pyjama och tossor
  • Eftersom jag har mycket svart kan man liva upp med färggranna naglar
  • Snygg tee
  • Halsduk, har redan en svart som används dagligen. Bäst <3

Snyggt tycker jag! Men nej nu borde jag verkligen sova. Åhh, inte trött...

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0