Training

Ikväll har jag varit första gången på ett Bodycombat pass,
hade sällskap av systern. Tungt och skoj!
Absolut på nytt nästa vecka. Försöker få ihop något bra träningsprogram.
Ungefär:

Måndag: Ut och gå
Tisdag: Bodycombat + Gym
Onsdag: Vila/ut och gå/gym/länk
Torsdag: Gym/rida
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Träna mag, ben, rygg och armar hemma/länk


Dock är jag inte så självdisiplinerad så att detta skulle gå, men skadar
ju inte att försöka. Roligt att träna!
Nu när jag inte rider dagligen har jag tid för all slags motion,
överväger också att kanske börja simma lite. Men tiden får visa,
kan ändå inte hålla mig till något schema för varenda vecka ser
annorlunda ut så får nog planera vart efter istället.

Peppad!




Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha nåjå sant :D

2011-10-25 @ 20:49:04
URL: http://jennifredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kan börja träna ilag ;))

2011-10-26 @ 10:00:19

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0