Rubrik

Bloggningen går sådär. Har inte varit hemma eller haft tid att blogga. Har iaf under de senaste veckorna hunnit vara otroligt sjuk, jobbat lite, fixat med slutarbetet och umgåtts med gulle.

Jag är ännu ledig imorgon vilket är himla skönt. Ska försöka ordna skåp och lådor i mitt rum, kanske försöka träna. Har varit sjuk av och an nu jätte länge så min träning har lämnat helt åt sidan, vilket är jätte tråkigt för jag var så bra igång. Men nu tänkte jag sakta försöka bygga upp min kondition och styrka igen.
Har sovit till ca klockan 1 idag, så nu är jag inte alls trött utan helt rastlös och vet inte vad jag ska hitta på.. Jag menar klockan är redan över 12.

Nästa helg tänkte jag att kameran kanske får följa med, så kanske det kommer upp lite roligare inlägg här. Men vågar inte lova för mycket. Pusshej!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0