Nu är det över

Nu är jag oficiellt då student och bildartesan. Känns hur skönt som helst att äntligen ha åstadkommit något. Nu känns det lite som ett nytt början. Som de flesta kanske vet så kommer jag ta ett mellanår nu, vilket jag verkligen kommer njuta av. Eller ja, kommer ju att jobba mest, så mycket som möjligt iaf. Men skönt att inte böhöva prestera på samma sätt som om man går i en skola. Dock kommer jag ju absolut inte sätta ner kameran utan ska försöka hitta på lite olika fotograferingar och utmaningar så jag ändå utvecklas under året. Jaajaa, färdig bablat.

Lite foton då på lördagens outfit, bland bilderna ser ni även mitt tackkort. Klänningen är altså beställd från tidebuy.com. Skorna beställde jag via bubbleroom.fi från have2have.se.



Dagen har bestått av bland annat student, samt examensfotografering. Senare har jag även gjort en annan rolig grej men det visar jag sen när jag får hem den :D

Kommentarer
Postat av: Nina

MEN GUUUUD! He va typ grannast kläningen ja har siit dehär åri bland studentre! 10 points. Och grattis igen förresten! : )

2012-06-04 @ 18:38:36
Postat av: Lina

Grattis! Och jättefin klänning btw! :)

2012-06-04 @ 19:03:07
URL: http://karlstromlina.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Hahah jamen fast jag visst va de stod, så läst jag å samma sak!!



Va fin du e! :) Och grattis förresten!

2012-06-04 @ 22:19:45
URL: http://eliinw.blogg.se/
Postat av: Karoliina

Nina - Ojj tack ska du ha, he värmer verkligen! :DD Tacktack! :D

2012-06-04 @ 23:04:07
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0