Maj

Redan maj, jisses vad tiden går snabbt. Hade en trevlig vappen och helg överlag.

Idag har jag hunnit vara i skolan och så har jag jobbat lite. Resten av kvällen ska jag febrilt söka efter outfitter till mina dimissioner. Fick min studentklänning denna vecka. Bara en till klänning, skor och accessoarer kvar. Sen ska jag också försöka få någon ordning på mitt rum.

Imorgon är jag ledig från skolan, så dagen ska spenderas med att göra endast roliga saker. Sova lite längre, om vädret tillåter så blir det fotografering med Jenni, om inte så kör vi väll bara kaffe. Sen tänkte jag också gymma lite och sånt. Kommer bli en lovely day.

Gymnasiet klart förutom dimission, slutarbetet klart. Bara lite småsaker kvar i konstskolan. Vädret börjar ge med sig och låter solen titta fram lite nu som då. Temperaturen klättrar sakta men säkert upp. Och fåglarna återvänder. 

Livet leker.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0