Sunny Sunday

1. Chilling mode ON 2. Ishockey (Y) dock gick det ju inte så bra för Finland men. 3. Koncentrerad ;)

Försöker bli flitigare med kameran igen. Ta i trä.. Men kul att ha random bilder från olika tillfällen. Idag åkte Topias tillbaka till militären och kommer inte synas till på 2 veckor. Lite ledsen i ögat, men det kommer gå snabbt, hoppas jag.

I helg har jag fuskat med mitt godisstrejkande. Eller mera firat att jag har godisstrejkat i ungefär 2 månader eller något, minns inte när jag började men. Tyckte jag förtjänade en chokladplatta, hihi. Nu blir det godisstop igen i 1 månad före jag får äta igen. Ska försöka i alla fall.

Ska också ta tag tränandet riktigt på riktigt och också ändra på mina matvanor. Sommaren närmar ju sig med stormsteg!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0