Godmorgon!

Jees jag är uppe och klockan är bara 06:39. Har varit uppe i ca en timme redan. Vaknade när Topias skulle till jobbet och orkade inte lämna och sova för att igen vakna 1 och 1/2 timme senare av min klocka och sedan snooza till klockan 10 som vanligt. Idag är en ledig dag och idag ska jag få gjort mycket, riktigt på riktigt! Ska så småningom bege mig mot lägenheten och fortsätta måla där. Dagens mål är att få målat klart vardagsrumms taket, få spacklat några spikhål vi hittade, grundmåla hallen ett till varv samt föra ner ett skåp i källaren. Sedan om man får gjort ännu mera är det ett stort plus, men vi börjar med detta.


Ha en bra dag och ta vara på den!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0