Helg

Igårkväll var jag och älskling till pedrinas och åt. God mat! Sen på en pub en liten stund och sen vidare till Topias. Vi var båda otroooligt trötta så blev tidig natt för vår del. Och ojj som jag älskar att somna med dina armar om mig. Mysig morgon, vaknade en 10 tiden och kramades en bra stund före vi kände att det var dags att stiga upp. Chillade hela förmiddagen. Men så ringde de från prisma om jag kunde ta ett skift vid ABC. Varför inte, behöver varje cent jag kan få såhär inför flytten. Jobbade 14-20. Sen köpte jag lite gott åt mig och nu ikväll orkar jag göra absolut ingenting. Ska slänga på ett Gossip Girl avsnitt och invänta Topias som borde komma vilken sekund som helst.
Det krävs så lite för att jag ska vara nöjd, haha. Nejmen idag är en skön dag, trots lite jobb.

/Nöjd tjej.

Ps.. påminnelse till mig själv. Ta dej i nacken med fotograferandet så du kan blogga roliga inlägg!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0