200912

Hellou, jag sitter som bäst och chattar med älskling och läser lite bloggar medans Mirva fönar sina byxor torra. Vi har varit ute på lite shopping och hittade bland annat skor och lite underkläder från Victoria Secret. Snart ska vi ut igen, mat på schemat, sedan går vi säkert i lite affärer igen. Mot kvällen vet jag inte, kanske ut och gå en sväng. Men denhär förkylningen tar musten ur mig så det skulle nog va skönt att gå och lägga sig tidigt idag igen.
Min telefon har inte fungerat hittills, men ska se om jag kanske köper prepaid eller något så jag kan använda den. Lite jobbigt när Mirva och jag tappar bort oss i varenda affär när de är så stora och det inte går att ringa till/med min telefon.


Nu kurrar magen, dags för lite påfyllning. Pusshej

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0