Ny vecka

Då var det en ny vecka igen, förra gick så otroligt snabbt. Har inte hänt så mycket på senaste tiden men tänkte kika in och säga hej. Idag har jag hunnit handla mat och jag steg just ur duschen. Det nalkas kvällsskift på jobbet, men känns helt ok endå. Jobbar en heldel denna vecka så jag kommer inte hinna göra så mycket annat. Dock ska jag börja ta upp träningen snart igen, klarar inte av att bara sitta inne även om tatueringen är öm och jag inte riktigt gärna lägger några tighta kläder på mig. Nu ska jag slänga ihop lite mat så jag inte böhöver stressa före jobbet. Delar med mig av en tråkig egopic.

Fotograf: Jenni Fredriksson
Editering: Jag

Kommentarer
Postat av: eliinw.blogg.se

Du har fått en blogg award av mig, kolla min blogg för mera info :)

2013-02-18 @ 20:05:48
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0