Blogg

Som ni märker så har jag aktiverat mej inom bloggvärlden igen. Inte för att jag har något att komma med, men det är lite tidsfördriv. Nu som första mål så ska jag försöka skriva minst ett inlägg per dag så ser vi hur det går. Dock funderar jag vad ni vill att jag ska skriva om. Kom gärna med förslag! Mode, foto, inredning, tankar (om vad isf?), outfits? Vad vill ni se?


Sen vet jag att jag bara lagt upp irrelevanta utfyllnadsbilder på senaste tiden, men jag ska ta tag i kameran och börja fota igen. Hahah här är en bild från novias gamla studio i nykarleby tagen av Niku. Ojj vad jag saknar att jobba i studio, helt klart det roligaste inom fotografering!

Ojj nu börjar magen kurra, dags att tillreda något gott och nyttigt!


 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0