Keep your head up princess, your tiara is falling

Semestern lider mot sitt slut men jag är inte bitter, har haft otroligt bra semester även om vädret inte varit på min sida. På torsdag börjar jag jobba igen, och före det har jag en hel massa att fixa. Mycket att tänka på nu före flytten fast det först är om ungefär en månad.

Länge sedan kameran varit i användning så tänkte rycka i ärmen på Jenni och se om vi kunde ta en blogg photoshoot så att jag skulle kunna piffa upp bloggen, är urtrött på den som bäst.

Tänkte ännu visa min "nya" hårfärg.



Hittills har vi bara blekt det en gång så jag siktar ännu på lite ljusare toppar. Bilden till höger var min modell hur jag ville ha det. Kommer antagligen slinga det i en lite askblond ton. Nötte verkligen upp mina toppar och varje gång jag borstade det i början så gick topparna av. Altså är mitt hår ca 5cm kortare än förut, om inte mera :(. Vågar inte blondera det lika radikalt en gång till, så ska försöka vara så snäll åt det som möjligt.
Har dock använt olja i topparna och varit noga med att komma ihåg att sätta värmeskydd och jag ska föna/platta/locka håret. Försökt borsta det så försiktigt som möjligt och inte tvätta det varje dag. Det har nog gett resultat och känns mycket bättre redan efter ca en månad.
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0