Battle for the sun.

Vaknade imorn klockan 9 av att solen värmde härligt på min kind. Och jag var helt pigg, vad hände med världens morgontröttaste tjej som mer än gärna sov till 12 på dagen om det fanns möjlighet? De senaste veckorna har jag vaknat av mej själv ganksa tidigt, så nöjd över mig själv. Hihi.
Steg upp och åt morgonmål, väntade på att maten skulle smälta och klockan 11 blev det gym. Körde ett virtual program, "lår, rumpa, mage" tror jag det hette. Inte så tungt som jag hade hoppats men helt skön uppvärmning. Sprang på löpbandet en bra stund och fortsatte med olika övningar med vikter. Tränade de samma muskler som jag började med på passet så jag fick ta ordentligt igenom dem. Nu har jag ätit lunch och duschat. Får se vad mer dagen har att bjuda på!

Ha en super dag.
/Peppad tjej med vårkänslor

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0