Pizzabagare för en dag,

Idag fick jag hoppa in ett par timmar på pizzerian/cafét som finns i samma byggnad som jobbet. Deras personal skulle nämligen ha möte och de behövde någon som kunde hoppa in. Well, kom dit och trodde jag snabbt skulle lära mig kassan, har ju ändå jobbat som kassörska sen jag var fjorton. Men nej, de tyckte att jag skulle få baka pizzor. Inte mig emot, hur kul som helst med lite omväxling!

Annars då? Min bloggkarriär går ju sådär, haha. Händer samma saker dag ut och dag in så finns inte så mycket att berätta om här på min lilla blogg..

Har blivit ett hål rikare i mitt vänstra öra, denna gång uppe i bråsket. Den läker fint. Dock är det jobbigt att inte få sova på det örat, då jag är van att alltid göra det. Detta resulterar att jag sover i någon konstig ställning och imorn när jag vaknade var min nacke helt stel, vilket den fortfarande också är.

Min dag kommer fortsätta med att fylla på mitt loppisbord samt åka till gymmet. Mer än så vet jag inte. Imorgon är det jobb hela dagen som gäller i alla fall.


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0