EN BRA FREDAG

Idag har jag haft en superfredag. Först va jag med syrran och hennes barn och handlade. Gick smärtfritt och barnen uppförde sig bra. Sen kaffade jag med Jenni, blev en skinksmörgås och en latte med hasselnötssmak, my favourite. Dessutom otroligt kul att ha fått hänga lite med tjejerna nu, så länge sedan sist. Dessutom har vi höstlov nästa vecka så då hoppas jag få spendera ennu mera tid med dem.


Efter en massa prat och skoj skyndade jag tillbaka till Vasa för att jobba lite här. Gick bra och var en helt okej kväll. Nu är jag hemkommen och har hunnit spika fast ett träningsupplägg åt mig som börjar på måndag. Tror dethär blir riktit bra. Kommer upp mera om det sedan om någon är intresserad.

Med Jenni fotade vi lite bilder också så det kommer att komma upp dagens outfit inom kort.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0