Inte sett en dator på år och dar.

Har inte alls hunnit ha någon som helst kvalitetstid med datorn på jätte länge. Har bland annat varit i skolan, börjat jobba och flyttat till en ny lägenhet. Nu är jag helt slut i kroppen så jag tänkte börja skala av de 213 olästa blogginläggen en stund före jag tar en date med John Blund. Lite instabilder ska ni ändå få från min nya lägga.



Flyttkaos. Inte lätt att hitta allt man böhöver. Hårborste, telefonladdare, yllestrumpor (otroligt kallt i denna lägenhet), värmeljus och tändare... list goes on. Vet inte riktigt när jag ska hinna få ordning på allt, men så småningom säkert. Lite i taget och bättre bilder kommer.
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0