RUBRIK

Tjena mittbena.

Härligt, nu har jag äntligen höstlov. Eller "självstudievecka" som det egentligen heter. Dagen har innehållit mammas supergoda mat, fotografering, gym, badkars badande, fotbehandling och serier. Perfekt början på några dagars ledighet.
 

Börjar bli frisk så jag vågade mig på gymmet idag, tog det väldigt lugnt för det kändes nödvändigt både på grund av att jag inte är helt hundra ennu samt min långa träningspaus. Så peppad på att komma igång igen.
Nu tänkte jag chilla framför datorn en stund men blir nog ganska tidig väckning imorgon och antagligen lite skolarbete. Sen får vi se vad som händer, drar iaf igång med mitt träningsprogram senare på kvällen.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0