Bakat skolarbeten och skrivit semlor.

 
Eftersom jag skrytit på alla andra medier jag använder om att jag bakat morotssemlor idag så måste jag ju också slänga in det hit. Det är inte ofta som jag har orken att göra något sånt, en orsak kan vara för jag anser att jag är väldigt dålig på sådanna saker. Men det här blev bättre än förväntat, gott var det. Underbart imorgon morrn med hembakta, nyttiga semlor. Jätte lätt var det att laga, ända jag gjorde lite fel var att jag gick bananas och lagade dem i misstag jätte stora. Fick reseptet av min fina syster, och om någon är intresserad kan ni kommentera så slänger jag upp det busenkla reseptet hit också!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Ja sku gärn ta recepti! :)

Svar: Då ska ja fix ihop ett inlägg! :)
Karoliinaw

2013-09-25 @ 14:26:41

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0