Friday


Lite bilder från idag. Har dock inte varit så lat som det ser ut. Steg upp klockan 8 och städade lite grann, åt morgonmål och ställde mig, klockan tio var jag på möte och skrev på papper till en ny lägenhet. Sen har jag skrivit klart ett skolarbete, printat ut det samt lämnat in det, lagat mat och diskat. Nu har jag också börjat packa för på måndag får jag förhoppningsvis nycklarna. Det är mycket nu för jag börjar också jobba på måndag. Ska fösöka packa ihop mitt nuvarande kaos denna helg och börja föra de mesta sakerna på tisdag efter skolan.

På bilden med min telefon så ser ni mitt nyaste beroende. Måste.Spela.Hela.Tiden. Haha, så kul. Min spotify lista består av två låtar, båda instumentala och helt geniala. Lyssna på dem! Blackmill - Spirit of life, The xx - Intro. Awesome.

Idag är jag på så bra humör, därför ska jag passa på att packa lite mera samt laga klart ett till skolarbete. Men före känner jag nog att det blir ett avsnitt sons och lite Tiny monsters spelande.

Ciao

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0