Riktigt skön fredag.

Har haft en riktit skön och lugn fredag. Har bland annat tittat på tusen avsnitt av sons of anarchy sen har jag varit på stan en sväng och nu ikväll fick jag något fel och började städa i fulla muggar. Sällan jag är senstartad, tänkt i några dagar nog att ähh borde nog städa och packa upp allt osv osv. Men nu ikväll ca klockan 10, jaa då börjar jag flänga å putsa. Lite bättre blev det iaf, men eftersom att jag för några dagar sedan fick veta att det är lite strul med lägenheten för tillfället så vill jag inte packa upp allt för mycket. Suck.

Nu ska jag i alla fall hålla i min aktivitet och börja på med en skoluppgift om bildanalys!



Random utfyllnads bild från instagram från att jag och Mirva var på roadtrip.
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0