SCHWARZKOPF ESSENTIAL LOOKS

Ikväll har jag varit med min klass och Alexandra på Schwarzkopf hår visning, "essential look". Där klippte och stylade de 4 av catwalks lookerna som är heta i höst. Kul att man slipper på event som denna via skolan!


Mest fashinerad är jag av detdär lockverktyget. Man lägger den i roten på håret och så drar den in resten av slingan av sig själv och så pipar den om några sekunder och vips när man öppnar den så har man en lock. En av killarna där provade den på mig, och ojj så fin form på lockarna man får! Dessutom fick vi ett bra erbjudande på den, väldigt dyr ändå, samt väntelista ända tills nyår. Ojj om man bara hade pengar så hade jag också skaffat mig en sådan! Ha begär.

Efter visningen gick vi vidare till Cristal med tjejerna och satt där och pratade en stund. Bra sällskap och trevlig kväll! :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0