SUNNY SUNDAY


Vilken fin dag vi har haft! Om hösten bara skulle bestå av fina soliga dagar med fina färgglada löv så skulle jag absolut inte klaga. Men tyvärr är det ju inte så, det regnar och blåser ju majoriteten av tiden.
Igår blev det, suprise suprise, utekväll i lilla Jakobstad. Helt okej kväll, men var jätte sliten då jag hade stigit upp runt 5 på morgonen för att åka med Mirva och Papric på hopptävlingar till Haapavesi. Dock väldigt kul att spendera dagen med M.
 
Idag har jag faktiskt gjort en hel del med tanke på att det är söndag. Då brukar jag oftast lata mig med någon film och bara ta det lugnt. Men idag har jag varit till Mirvas en snabbis, sen hämtade jag upp Marus för att hinna umgås lite före han åker tillbaka till Åbo. Sen så har jag packat och kört till Vasa. Här har jag hunnit tvätta kläder, diska, laga lite mat, städa, damsuga och packa upp från helgen. Nu tänkte jag chilla lite med ett Top Model avsnitt och sen tar jag natten så jag får sova en normal lång natt för en gångs skull.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0