ERIK

Kom för en stund sedan hem från ERIK (elevriksdagen). De har ett läger eller något liknande över helgen i vår skola. Och när jag är med i vår elevkår var jag där och sålde godis och sånt. Mycket coolt folk där ! Med väldigt starka åsikter. Först talade de om kapitalism och fachism, och jag fattade inget och det var ganska tråkigt, sedan blev det lite intressantare när de började prata mer om åsikter och sådant. Sedan i helg ska de välja ny elev riksdag och sånt. Det var föresten jag, Sofia, Johanna och Lizette som var där och sålde. (Hahha en kul grej någon uttropade: Vi skall KÄMPA om vi vill ha en mjölkmaskin, så ska vi TA en mjölkmaskin !, hahha kan inte sluta skratta)
Börjar vara trött, varit igång hela dagen. Fösrt skolan från 09:00 - 15:00, sedan jobbet 16:00 - 20:00 sen ERIK 21.00 - 22:00, men var där till ca 23:00. Ska nog gå och bädda ner mig i min varma säng snart.
Gonatt.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0