Regn

Det bara regnar och regnar, har regnat hela morgonen. Klockan tio hade jag bytt om färdigt och skulle ta en länk med mamma. Sen när jag drar upp rullgardinen för mitt fönster så öser det ner. Suck, typiskt. Men jag tror det skulle klarna upp till kvällen. Bra det för idag har ju jag och john börjat med vår träning/diet, hahha, inte kanske direkt en diet men.

Så håller jag på och fixar bloggen också. Lag nyss till en klocka, men den visar ju finsk tid. Altså en timme fel för dom som bor i Sverige och så.
Ett tips till de som har problem med att fixa sin blogg, "Designadinblogg.se" vägleder en jätte bra när man har problem med något.

Vad annat skulle jag kunna tilsätta/fixa så min blogg skulle bli snyggare ? tips ? :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0