EVERYTARZANINTHEJUNGLEACTSLIKEJANE

Hahha, rubriken har inget att göra med texten. Men hatar att sätta rubrik på mina inlägg och jag lyssnar på en låt så sjöng de detdär, och jag tyckte det var ganska fyndigt.

Men nu ska jag bara ladda ner lite sköna låtar och sen cykla iväg och lämna in de försenade böckerna.
Kommer bli pinsamt, hahha. Så måste jag trycka på mig så mycket kläder som möjligt, det är fan så kallt.

Sen när jag kommer hem så måste jag ta en titt på mitt rum, är smått ordnat kaos där. Men är ensam hemma nu i ca 2 timmar så den tiden ska jag ta vara på, älskar att vara hemma ensam.

Jaa, inte vet jag om jag har något speciellt att säga.
Och inga fina bilder att visa heller. Suck..
Hatar det tråkiga vädret, finns inget att göra och det är mörkt hela tiden.

Bäst att laga mitt rum mysigt med jul lampor, och stänga in mig där.
Hahha, egentligen gillar jag inte julpynt så värst mycket, visst det är mysigt och fint. Men hatar vintern och man förknippar vinter och julpynt.

Aajaa, ska fortsätta ladda ner låtar :)
Pusshej


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0