Inaktiv

Har varit väldigt inaktiv på senaste. Mycket annat program och så.
Nu sitter jag här och lyssnar på norges vinnande eurovisions låt. Tyckte inte om den först, men nu går den att lyssna på. Ganska gullig egentligen.

Så kan jag ju bäretta om helgen.
Fredag slapp jag ju skolan för att jag var på urvalsprov. Gick helt åt helvette, var inte alls peppad och jätte svåra uppgifter. Så jag kommer nog inte in, men orkar inte tänka på det, vi får se det runt midsommar. Jag var iaf klar runt en två tiden, så hämtade mamma mig och vi hämtade en tröja som jag hade tryckt till min kompis till födelsedags present.
Sen åkte vi hem, jag ringde min kompis och så brummade jag iväg till stallet. Gav presenten och var där en stund, åkte hem. Och chillade resten av kvällen.

Lördag jobbade jag 10.00 - 18:00. Kom hem, dushade och brummade iväg till Simons.
Hahha på halva vägen dit märkte jag att jag nästan inte hade någon bensin kvar, plus att jag inte hade några pengar med mej. Jag ringde Simon och han sa att de hade bensin där hemma. Så det var bara att hoppas på att jag skulle slippa ända dit.
Och det gjorde jag, när jag kom dit var bensin mätaren på sista röda stecket ;) hahha
Men iaf så kollade vi på eurovisionen, jag tycker verkligen inte att Finalnd var värda en sista plats :s var nog mycket bättre än tex Moldoviens låt. Men jaja..
Simon sov nästan genom hela ;D hahah han var gullig :)
Så slutade ju eurovisionen 01:15. Så skulle jag köra hemåt, men jag var så trött så det lämnade som. Sen lite över 2 åkte jag därifrån. Kom hem runt 3 tiden med iskalla fingrar och stela ben. Hahah

Och idag har jag varit vid stallet och ridit på Tornado, gick inte så bra men vi tog det ganska lugnt :)


Jag och Tornado nångång förraförra sommaren ;D

Ojjdå, långt inlägg och klockan är mycket. Bästa att börja läsa på finskan -.-

Tjingeling

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0