GOMORON


Såhär såg jag ut igår.

Hello :)
Igår var det en lyckad lillajul :)
Först fest vid Antons, det var mycket folk och väldigt skoj ;D fina diskussoner hade vi iaf och mycket skratt :D hahha
Runt 1 tiden, for jag och John till Johns, satt mest och diskuterade bara :) trevligt trevligt.
Men det ledde till bara 1 timmes sömn, hahha.
Från halv 8 till halv 9. Sen runt 10 kom mamma och hämtade mig.
När jag kom hem så gick jag rakt till mitt rum och somnade, hahha.
Sov till 12, för då kom mamma och väkte mig till mat.
Åt, och sen sängen igen, sov till 4. Hahha, kommer säkert gå bra att somna ikväll, eller inte.

Men nu ska jag se film eller göra något annat chill.

Pusshej :)


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0