WINTERTIME

Igår var jag till esse då, var först vid Jockums. Men där skedde det inte och vi fick inte vara där hela källen.
Så vi gick ut och gå, det snöade mycket och pojkarna började kasta massa snöbollar. Hahha, ajj det gjorde så ont!

Men vi var alltså 10 st, som gick och sjöng och kastade snö, undrar vad folk trodde ;D
Vi gick till neste, killarna åt och sen hem tillbaka igen. 14 km sammanlagt ;D
Snö, vått, kallt, sjuka fötter och ben osv ;D
Men ändå hade jag roligt :D
Hahha såg ut som ett monster när jag kom hem 100% svart runt ögonen, när allt smink hade runnit.

Imorn när jag vaknade kände jag mig lite skrovlig, trodde jag hade blivit sjuk. Men jag åkte till stan med mamma iaf, och nu mår jag prima :)

Sitter föresten och hör på Idol-Calles spotify lista, den är skön.


Mamma bandade in idol till mig igår så snart ska jag springa och titta på det, senare ska jag vara med Johanna, har inte varit med henne på evigheter så det ska bli skoj :)

Pusshej, ohh föresten har det kommit jätte mycket snö, kanske springer ut och fotar efter Idol :D


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0