.

Tänkte slänga in ett inlägg :)
Tung dag idag. Sur pist och inåtvänd är vad jag har varit. Allt har gått snett.

Men nu ska jag gå och rita lite och sen är det dags för idol (:
Tänkte slänga in en lista på mina favoriter senare eller imorgon :)

Här är ettpar jätte fina skor från nelly som var på rea (endast 19.00! :o )
Jenni har sådanna redan, men jag ska också beställa :D
Den gråa långa är från Gina och ser ut att vara världens skönaste med en halsduk en kall höstdag. Så den skulle det inte sitta fel med :)





Kommentarer
Postat av: Erica

Har den gråa fasst i svart ! :) Riktit härlig och skön e dem ! :D

2009-09-11 @ 13:36:03
Postat av: karoliina

mm ja kan tänk mej det :)

2009-09-11 @ 15:37:07
URL: http://karoliinaw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0