RUBRIK

Inget att skirva egentligen.
Men idag så på morgonen skulle jag köra till skolan, huu va kallt det var. Blää..
Så skulle vi börja med grafik, så sa Backen att vi skulle vara vid novia, så då körde jag och anna dit, men så skulle vi inte det så var vi tvugna att köra tillbaka -.-
Men så bärettade Ulrika, vår lärare, lite om grafik, värkade vara kul och häftigt. Så skulle vi kombistuderande till gymnasiet, hade modersmål, ganska chill^^
Så tillbaka till konstskolan, så fick vi en uppgift "Endast vid fullmåne", vi skulle välja ett djur och sedan skissa den :)
Jag skissade en enhörning :)

Nu sitter jag och knarkar Papa Roach, tack vare Anna :) Dom är bra (y)

Denhär skissar jag av:
(kommer att tänka på My little pony, hahah)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0