060210

Idag for jag till stallet klockan 11, tittade på en lektion.
For med Mirva till JPR för hon skulle dit på träning, gick jätte bra för henne!
Sen tillbaka till stallet, så red jag Morjak.
Gick helt okej, men han var nog ganska spänd. Men mot slutet så blev han lite mjukare..
Så det kommer väll, efter mycket jobb :)
Blev 8½ timme i stallet idag, hahha.

Nu har jag tittat på tre one tree hill avsnitt, åhh det är så bra!

Nu ska jag väll läsa lite bloggar, sen blir det natten.
Ska upp redan klockan 8, för klockan 10 har Mirva träning vid JPR igen.
Och sen ska jag med Morjak :)
Ska tala med Jenni, för hon skulle kanske med Baron i terreng, kanske kan hänga på där :)

Skulle måsta fota lite nya bilder så jag skulle ha något att slänga upp..
Eller äns redigera lite äldre.
Aajaa.. Pusshej


Kommentarer
Postat av: mirva

JA E JU BÄST!! ;)

2010-02-08 @ 09:36:07

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0