CANYOUSHOWMEWHATITFEELSLIKE

Gokväll, gokväll.

Idag har varit en bra dag.
Skolan var ganska chill..
Först skrev jag psykologiprov, gick väll sådär.
Jag fick färdigt min tavla, eller får se vad läraren säger om den imorgon.
På engelska tittade vi färdigt en film, men har sett den förut.
Men den är väldigt bra och absolut värd att se!
Freedom writers heter den.
Skulle också vilja läsa boken!
Storyn är baserad på en riktig händelse.



Sen efter skolan var det stalldags. Shit vad kallt det var!
Men Mojak gick väldigt bra! Han brukar spänna sig och rusa i traven,
men idag var han hur lugn som hellst, kändes bra.

Efter stallet tog jag en lång varm dusch för att få tillbaka känslan i tårna och fingrarna.
Sen lite oth ;D

Ja det var väll min dag :)
Nu ska jag gå och sova, och hoppas att jag är på lika bra humör imorgon!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0