ÅTTÅNDEIFÖRSTATIO

Hej :)

Idag var skolan egentligen ganska chill..

Först hade jag finskaprov. Gick helt okej, lättare än vad jag trodde det skulle vara :)
Sen chillade vi fram till 11 då vi hade lunch, efter det samlingstimme. Fick egentligen inte veta något viktigt.
Så modersmål, vår lärare var borta så vi hade rektorn, hahha, men han vär inte där så anna jag och jennifer gjorde andra saker än vad vi skulle.
Sen var vi tvugna att gå från gymnasiet till YA, vilket är 2 km :( och det var jääätte kallt. Usch..
Borde vara olaglit att vara såhär kallt!
Längtar till sommaren :)
Men i YA har vi fortsättningskursen på skulptur, och jag är snart klar :)

Nu ska jag gå och titta vad resten av folket här i huset gör.
Och ikväll ska jag bara sitta hemma :) Tänkte jag skulle börja fixa en ny bloggdesign, men det är så tungt med alla koder och stuff..

Men jaajaa, pusshej :)

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0