UPPEMEDTUPPEN

I morn var jag uppe med tuppen, trots att jag gick och lade mig först runt halv 2
efter att ha sett ice castles.
Det var bara att hoppa upp ur sängen och i träningskläderna och in i bilen.
Först gick mamma och jag bara och kollade på kläder, skor osv.
Jag fick mjukisbyxor, jejj :D Stora och sköna.
Så hittade vi fina skor också, så de fick åka hem med.
Sen handlade vi mat och efter det blev det gymmet.
Var väldigt kul, de har nya maskiner där som är riktigt bra.
Fick även en egen nyckel med eget träningsprogram.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, antagligen ta det lugnt bara.
Titta några filmer osv :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra ♡

nu har ja sportlov o e hemmahemma så vi måst jö na reaaaal soon :D

2010-03-05 @ 18:45:14
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0