HELG

Helg återigen! Behövdes verkligen, veckan har varit tung.

Idag hade Mirva hopplektion åt mig och Morjak.
Väldigt nöjd, Morjak höll sig i skinnet och var lugn mot vad han brukar. Hoppade en meter vilket vi (läs jag) brukar tveka på, men inga problem där! Underbart.
Allt gick som en dans tills Mirva sa att jag bara ska hoppa en gång till. Då tappade jag koncentrationen och började tänka på annat, vilket förstås ledde till att Morjak sprang förbi hindret. Mitt knä slog rakt i hörnet på hinderstödet, usch så ont det gjorde! Mitt ben domnade helt bort, förutom att jag kände en väldig smärta, gick inte alls att flytta på benet. Men efter en stund tog jag mig i kragen och hoppade på nytt, och då gick det galant! :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, blir iaf en lång varm dusch, efter det icepower på knät och en kopp varm o'boy.
Någon som vill hitta på något ikväll?

/Karoliina

Kommentarer
Postat av: mirva

JAAAAAAAAAAAAAAAAG

2010-09-03 @ 19:03:29
Postat av: Karoliina

DUUUUUUUUUUUU

2010-09-03 @ 19:45:52
URL: http://karoliinaw.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fyyyyyyyyy du måst slut ti rid nu!!:(:(:(:(

2010-09-04 @ 07:44:30
URL: http://allosblogg.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0