Hata rubriker

Tänkte passa på att uppdatera.
Jenni kommer efter mig om ca 15 minuter. Sen ska vi efter Mirva, vet inte vad vi ska göra men bättre än att sitta hemma.
Förövrigt har dagen spenderats på jobbet, otroligt mycket folk där idag.

Underbart med lite varmare idag, edast -5. Man kan ju nästan leva igen. Men kommer säkerligen bli kallare snart igen, suck. Jag skulle nog välkomna sommaren med öppna armar.

Sommaren:
- Jag får körkort
- Jag och Mirva sticker till London en vecka
- Shoppa shoppa shoppa i London!
- Toffi ska i militären :(
- Massor med fotograferingar
- Ska bli BRUN, som jag säger varje sommar (A), har dålig pigment så det går inte.

Ajaa, men nu ska inte vi gå händelserna i förväg. Ska istället försöka stå ut med kylan och njuta av Toffis sällskap månaderna före han ska till militären, spendera mycket tid till ridningen och skärpa mig med fotograferingen, hasr blivit allt för lite foton senaste året.
Kan ju på samma gång fråga om någon är intresserad att stå modell?

/Karoliina

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0