1 . 11 . 11

Första november idag, otroligt vad tiden har gått snabbt. Snart är det ju jul och hela köret. Idag har jag inte åstadkommit mycket. Skulle fota lite, men inget blev till något. Skulle fota till kursen vi har nu i skolan, men blev inte nöjd så får försöka ta på nytt någon dag då solen tittar fram. Så platta och tråkiga bilder när allt är så grått.'

Nu märker jag också att jag borde färga om håret. Okej på bilden ser det lila ut, men är någonsorts tråkig urblekt brun. Vet inte om jag nämnt det eller inte, men har iaf börjat använda ricinolja, och märks verkligen att mitt hår har växt sen dess. Har använt i kanske 2-3 veckor snart? Gillar det! Förutom att det luktar, är klibbigt, svårt att få i hårbotten osv. Men sålänge håret växer är denna tjejen nöjd!

Idag är det tisdag, vilket innebär bodycombat. Tjoho, har längtat ända sedan förra tisdags. Sen efteråt ska jag dra ett gympass också.
Inte hade väll jag något annat att komma med! Kul datum idag, säkert många som gifter sig. 1.11.11.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0