OHI ON

Nu är alla studentskrivningarna skrivna, nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Idag efter studentskrivningarna hälsade jag på syrran och lillkillen, sen hem och chilla en stund. Vidare till posten för att hämta paket, och sen till prisma på möte. När jag kom hem klippte jag min lillebrors hår och sen färgade mamma mitt. Samma färg, men skönt att inte ha någon utväxt och håret blir så underbart mjukt när man färgar det. 

På posten hämtade jag då altså Poets of the falls nya album som jag hade förhandsbeställt. Altså fick jag hämta ut den samma dag som den släpps i butiken, awesome. Så fina låtar, lite mer upbeat skulle gärna ha hört men ett väldans bra album än en gång, love it. Hittills är min favorit "The distance". Men måste höra igenom några gånger så man hör alla små saker, poets of the fall is all about the details så.

Btw så längtar jag efter sommaren..


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0