091012

Hej! Detta har varit en bra dag, mina senaste inlägg har varit så sura så tänkte jag måste skriva nu när jag för en gångs skull har haft en bättre dag. Har fått massor gjort, känns som lägenhet kanske ändå blir färdig någon gång. Altså dagen har sett ut på detta sätt: Lägenheten i ett par timmar och slipat klart vardagsrummet samt mamma själpte att städa det så det inte är så dammigt. Sen hem duscha, äta osv. Till Topias en stund för att få träffa honom idag också, han var så trött så vi tog en powernap tillsammans, och ojj så skönt det var. Jobbade 16-21.15. Sen tillbaka till lägenheten för att slipa klart väggarna i sovrummet.
Suger att spackla och slipa. Man hittar helatiden flera ställen som skulle behöva spackel, och blir aldrig klar. Perfektionist som jag är. Så får man damm i näsan och börjar nysa. Men bara i princip halle kvar så är slipandet klart! Men imorgon pausar jag nog från det. Mamma och jag åker dit redan från morgonen och börjar måla andra varvet på taket!

Altså ska jag gå och lägga mig nu, väckning 8.00!

Gammal, random bild. Har nuförtiden rak(läs: sned)pannlugg -.-.. saknar min sidopannlugg lite grann..

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0