ÅRSRESUME 2013 - DEL 1/3

Här kommer del ett från min årsresume, ett hårt år men också bästa året hittills ska jag väl våga säga. Tyvärr har kameran fått vila allt för mycket år 2013, så vissa månader var jag tvungen att ta mobilbilder, but you get the point. Tackar alla som gjort mitt år till det som det varit.

 
Januari firades in med pannlugg, rött vin och vänner. I januari färgade jag även rött hår som inte blev rött. Vi hade hade mycket snö, en riktigt ordentlig vinter som bara susade förbi känns det som. Efter att ha deppat de föregående månaderna och festat loss som aldrig förr bestämde jag att ta tag i mitt liv och sa att jag ska vara nykter tills sommaren. Kan också hända att baksmällan efter nyåret hade något med det beslutet att göra. Började också träna seriösare.
 
 
Fortsatte att vara nykter i Februari också, vilket var otroligt skönt. Sprang ändå ute med kompisarna och dansade loss. Inredning var något jag höll på med en hel del och jag köpte de första växterna till min lägenhet. Sen var jag också på andra sittningen för min tatuering och det var dags att smätta dit lite färg. Det tog ont men det var så värt det.
 
 
I Mars började jag vissa dagar klockan 6 på jobbet, vilket på något vis var ganska mysigt. Sen spenderade jag en hel del tid på gymmet och försökte äta nyttigt. Breakfast in bed fick jag nästan dagligen, av mig själv.. Systerns hund spenderade en natt hos mitt och jag var hundsjukare än någonsin förr. Hängde en hel del med Aki också. Favorit klädseln var helt klart rutig skjorta och vans. Ordnade en fest hos mitt och alkoholen kom tillbaka i mitt liv, a long lost firend, hehe.
 
 
I April hängde jag en hel del på stadens diverse pubar, träffade olika människor och drack lite fansiga drinkar. Aki och jag klädde oss omedvetet likadant, vilket i efterhand var ganska roligt. Jag myste i min VS morgonrock hela dagarna och jag hade det finaste håret jag någonsin haft (hissbilden). Shoppingbehovet har jag också för mig att var stort.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0