LISTA TILL TOMTEN

 
Här är en hel hög vad jag önskar av tomten. Dähär är altså inte saker jag förväntar mig att få utan bara ett collage av saker jag vill ha/böhöver. Har börjat sukta efter en Michael Kors väska något fruktansvärt, men det är inget jag kommer sätta ner pengar på under studietiden i alla fall. Kenneth Cole klockan är också helt underbar!
 
1. Brödrost - älskar att värma mina bröd men gör det som bäst i mikron vilket inte alls är samma sak. Skadar ju inte heller om den skulle vara lika stilren som denna.
2. En ny dator är en sak jag håller på att spara till som bäst, min segar som bara den och är ju inte precis en skönhet.
3. Lite olika kuddar i ljusa färger som passar ihop med varandra, har bara plockat ihop lite randoms som jag tycker är fina.
4. Nya sängkläder, i vitt eller grått.
5. Ny kaffekokare.
6. Sängöverkast, simpelt och vitt.
7. Kenneth Cole klockan, love it.
8. Michael Kors väska.
9. Naked 2 ögonskuggspalett från Urban Decay
10. Fin förvaringslåda från H&M
11. Morgontofflor, mysiga att krypa i på morgonen då jag alltid fryser om fötterna.
12. Högtalare, laptopens högtalare suger så dessa vita skulle sitta fint.
 
Förutom allt detta så önskar jag också att jag hade råd med en liten resa! Vill komma bort och se världen lite..
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0