20032013

Hej! Denna dag har verkligen varit värdelös, skulle verkligen ha kunnat hoppa över den helt och hållet. Det började helt okej, steg upp klockan 8, chillade en stund men klockan 9 hoppade jag upp på löpbandet vid gymmet. Var tvungen att ta ett lugnt gympass som skulle lösgöra mina muskler lite efter gårdagens träning. Igår körde jag 100% på gymmet och när jag nästan var klar märkte jag att de skulle köra igång med ett bodycombat pass. Ville hänga på eftersom det är jätte länge sedan jag varit på ett, och ojj så tungt det var! Hon som drog det var så himla energisk och ropade och peppade. Jag som ändå tänkte ta lite lugnt för att jag redan kört ett 1½ timmes gympass, men kan nog säga jag drog på med 110%. Så idag var det att ta det lite lugnare. När jag kom hem från gymmet blev det en ordentlig frukost och chill. Sånn huvudvärk och mina muskler sade emot varenda lilla rörelse. Jobbade lite grann och hälsade sedan på Mirva. Då blev iallafall dagen lite mer värd. Nu ikväll har jag ändå fått gjort en heldel, bland annat skickat efter lite bilder till ett inträdesansökan, skrivit lite på en ansökan och fixat lite annat smått och gott som man aldrig tar tag i. Men nu blir det nog att krypa under täcket för imorgon nalkas morgonskifte. Efter jobbet ska jag också hinna med en massa. Städa, gymma, laga mat, skriva färdig min ansökan osv. Syns då!
 
Bara jag som längtar efter våren/sommaren och den härliga kvällssolen?

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0