TRÖTT

Är supertrött men kan inte sova, suck. Flera veckor nu har jag varit trött typ helatiden. Blir alltid så på hösten, vilket suger. Skolmotivationen är på botten, vilket är konstigt för jag älskar skolan och nästan allt vi gör där. Märks ju att bloggen också har fått lida då jag har haft lack på motivation på den punkten också.
 
Men imorgon, då ska det bli ändring. Har bestämt att morgondagen ska va en superbra dag. Har skola tills klockan 12 bara, sen drar jag och Sandra iväg och fotar lite bloggmaterial. Senare blir det ett gympass och månne lite skolarbeten och provläsas samt förhoppningsvis lite bloggande!
 
Nu ska jag fortsätta vrida och vända mig tills jag får tag i sömnen..
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0