22.10.13

Tjatja, lite tråkiga uppdateringar på senaste tiden. Mest "idag har jag..." inlägg, men tyvärr händer det inte så mycket i mitt liv så haha. Well idag då.. cyklade till gymmet imorse, så körde jag å Alexandra ett ganska lugnt gympass. Riktigt skönt var det. Sen snabbt hem en sväng för att äta och duscha, sen vidare för att träffa upp Niina på skolans bibliotek för att diskutera ett grupparbete. Kom hem, städade, fortsatte på en skoluppgift som ska inlämnas imorgon. Sen kom John hit för att titta på film, länge sen jag sett honom så det var riktigt roligt. Kollade Fast 6, fast vi båda har sett den. Bra film tycker jag, i och för sig tycker jag om alla Fast filmer. Sen fixade jag det sista på skoluppgiften så det bara är att printa imorgon.

Sen försökte jag somna i en timme. Utan resultat, som ni märker. Så istället drar jag en all-nighter och fixar resten av veckans skolgrejer. Puh, kommer hata mig själv imorgon. Men på samma gång blir det skönt att ha undan allt som har tryckt på hela förra helgen och denhär veckan.

Mycket text, onödig sådan. Nåja, nu vet ni var ni har mig.

Uppdaterar kanske om några timmar om jag inte somnat i soffan ;)

XOXO

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0