SKYTOUCHER



Tjena, min uppdatering suger.
Kameran har legat och samlat damm alltför mycket på senaste tiden. Men tänkte kika in här och säga att jag lever. Dock just och just, har dragit på mig en ordentlig förkylning men det går väl runt sådant nu. Ganska bra egentligen, för nu har jag fått vila upp mig. Vi lever i hektiska tider, men inatt sov jag från fem på kvällen till 8 imorse. Skönt.

Pampasveckan är nu firad, men gick ganska lungt till för mig då jag jobbade fredag och lördag. Roligt hade jag det!

I skolan har vi en helmassa nu. Vi har klart fantasi makeup kursen, bara några uppgifter som återstår. Sen är vi i full gång med hårfärgskursen, så igår färgade jag Niinas hår och hon färgade min utväxt. Nästa vecka får jag slingor, spännande. En annan kurs vi har nu är Inre & yttre skönhet, mer teoretisk lektion men jätte lärorik. Idag har vi tangerat stress, och läraren hade oss att fundera på stresshantering. Jag är en väldigt stressad människa, och när det blir för mycket säger jag stop, och gör inget av det jag borde göra istället för att börja i sakta mak göra en sak i taget, och detta får ju mig ännu mer stressad. Så jag får verkligen ta till mig saker som vi pratar om och försöka byta inställningen till detta.

Nu ska jag bygga lite på en portfolio och så småningom blir det nog att ta natten, har absolut inte tid med denna förkylning mera!

XOXO..
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0