06012014

Denna dag har varit ganska händelserik. Hade legday på gymmet, blev lite stressigt då jag skulle och pierca mej också så hann inte döda mina ben totalt, men kommer nog ha förbannat hård träningsvärk imorgon för det.
Jaa, sen som sagt var jag och tog två piercing. Min smiley är tillbaka! Har dock in ett väldigt litet smycke som inte syns under tiden den läker så den inte dinglar på tänderna och blir irriterad hela tiden då den rör på sig. Den andra tog jag uppe i örat, men två stycken till återstår där. Sen har jag och Tobias också hunnit se Hobbit 1 för att sen springa iväg på bio och kolla tvåan. Helt okej, inte min smak av film men helt bra ändå.
 
Snart är lovet slut. Tyckte nästan det skulle bli skönt att få tillbaka lite rutiner och sånt och var glad att min skolmotivation hade återvänt.
Min feelis for dock helt för att min skola är så råddig. Under hela lovet har jag kollat min läseordning tusen gånger för att kunna planera allt.. Senast någon dag sedan checkade jag och hela tiden har det stått att vi börjar på onsdag. Idag!!! märker jag att de ändrat det att vi börjar redan imorgon. Dit for den motivationen.. Nu är jag på så dåligt humör och känner ingen lust alls att åka tillbaka. Usch och fy. Vill tillbaka till arbetslivet, trivs bättre där än i skolbänken. Men vill ju jobba med det jag utbildar mig till så det är väl bara att se mellan fingrarna, bita ihop och kämpa på. Blir nog ingen skola för mig imorgon i alla fall. Har inte packat och har dessutom tusen andra saker att ta tag i imorgon.
 
Mister ni motivationen lika lätt som jag? För mej far den i alla fall med det samma något inte går som planerat. Det suger verkligen, har så svårt att hålla den uppe för något går ju aldrig som man tänkt. Ähh nu ska jag gå och lägga mig så småningom. Imorgon blir det morgongym sen packning, Vasa, skoluppgifter, klädtvätt osv. Blir nog en lång dag!
 
Försökte hitta en passlig bild men misslyckades, så det blir ett långt bildlöst tråkigt inlägg! Återkommer imorgon, förhoppningsvis på bättre humör :D Godnatt

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0