friyay

 
Vilken toppen fredag jag har haft! Vet inte när jag senast skulle ha varit ledig en fredag, dessutom har det varit perfekt väder också.
Efter förra inlägget har jag hunnit vara på gym och sedan handlat mat. Och för en stund sedan kom jag hem från en kaffe med Jenni.
 
 

Vi var till Skorpan, och måste nog säga att det är så mysigt där. Detta var faktiskt bara mitt andra besök dit, men är säker på att det blir flera under våren och sommaren.

Efter kaffet åkte vi en snabb sväng till loppiset. Jag är på jakt efter något att använda som nattduksbord, men hittade nog inte något ens i närheten vad jag söker. Är verkligen ingen loppismänniska, och drar mig dit kanske 2 gånger om året om ens det, haha. Men denna gång kom jag faktiskt hem med två par skor, vilka jag gillar supermycket. Bra med lite nya sommardojjor.

Nu har jag satt igång diskmaskinen och ska fortsätta på samma bana: städa köket. Bara jag får städat köket ännu ikväll så kan jag ta de andra rummen imorgon. Känns som att min tid aldrig räcker till till städning, endera jobbar jag, är på gymmet eller umgås med mina killar. Hur ska man hinna med städning och klädtvätt där emellan!? Well, imorgon offrar jag min lediga dag till det. Men det känns helt okej för jag har hunnit med mycket roligt idag, och det känns ju alltid så bra med nystädad och fresh lägenhet.

XOXO


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0