Då var lovet över

Hej !
Då var lovet slut, varit i skolan idag igen. Hahha, det var ganska kul.
Jag är SÅ shopping sugen, men ändå måste jag försöka hålla mej. Sparar pengar till klassresan till Tammerfors. Skulle vilja ha ett par till jeanstights, och så ska jag köpa en ny väska, solglasögon, chinos, tygskor osv.

Påtal om kläder så kanske jag har hittat en klänning jag ska köpa. Den är jätte billig, bara 149kr. Men frakten blir förstås dyrare när jag beställer från sverige. Men jag ska visa mamma när hon kommer hem så kanske hon betalar !
Den är från stylebystars.com



Skulle vara så söt som en sommarklänning. Sen ist för det blomiga bandet i midjan skulle jag ha ett brunt skärp som matchar med mina skor från h&m.


(Dålig bild men)

Ciao !


Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0