Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering. haft mycket att göra. Och nu skulle jag egentligen läsa på samhällsprov, låter så väldigt tungt.. börjar läsa först om en stund. Kan ju bäretta lite om min dag. Skolan var okej, inget speciellt. Efter skolan tog jag bussen ti stan, där jag var med simon. Eller vi var vid hans lägenhet och kollade House. När jag kom hem hittade jag ett brev till mej, blev glad, får ju nästan aldrig brev. Men sen märkte jag varifrån det kom. YA... "Välkommen på urvalsprov", usch jag fasar verkligen för det. Ska ju int till en konstskola nästa år, och då måste man gå på ett urvalsprov, ha med sig 5 fotografier eller något annat med konst att göra. Så ska man också utföra en praktisk uppgift. USCH, är så nervös.. 15.5 ska jag dit altså..

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0