HUHHU

Usch vad tung och lång dag det har varit.
Först till gymnasiet och fick massor med information. Sen gick vi runt i skolan, de har renoverat den så den va ganska snygg ! :)
Så på informationen satt en såååå het kille i raden framför mig ;D hahha :D om ni nu ville veta :D

Sen efter gymnasiet var det dags för mat. Sedan till konstskolan så började vi ny bild och mediekonst. Så vi började med grundsakerna om kameran. Sen tog vi lite foton. När de andra hade genomgång av fotona så lagade vi kombistuderande ett schema åt oss. Men jag och J rymdes inte med i modersmåls gruppen, så jag vet inte riktit hur det ska gå med det. Ähh det löser väll sig.

Jaaajaa, nå imorgon har jag finska redan klockan 08:30 -.- så det blir en vääääldigt lång dag ! sucksuck...
Kommer bli tyngre än vad jag trodde att gå både YA och gymnasie på samma gång.

Nu ska jag äta ! :D

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0